Tekintse meg az elérhető praxismanagement szolgáltatásokat és segítséget kap problémája megoldásához!

Állapotfelmérés és tervezés

A céltudatos kivitelezés sosem történik önmagától. Egy mindent felölelő állapotfelméréssel, vállalkozásáról kézzelfogható információk lesznek elérhetőek, ami segíti, hogy a lehetőségek, a kivitelezés és a célok összhangba kerüljenek.

Management tanácsadás

Praxisvezetőként hatalmas leterheltséget jelent a kiemelkedő szakmai teljesítmény mellett a vállalkozás vezetésének terhét is viselni. Azonban nem kell egyedül harcot vívni a rohanó idővel és a sürgető feladatokkal. Minden történés lehet megalapozott döntés következménye, amelyeket szakértői segítséggel hozhat meg.

Monitoring rendszer kialakítása

A tervezés és kivitelezés sosem ér véget a folyamatok elindításával. Minden gazdasági szempontok alapján működő vállalkozás szerves részét kell hogy képezze a kontrolling/ellenőrző folyamat is. Vállalkozásának működése és eredménye könnyebben nyomon követhető, ha a folyamatokat és eredményeket tevékenységspecifikus mérőszámokon és riportokon keresztül elemzi.

Gazdasági terv és elemzés készítése

Szakmai hozzájárulásán túl vállalkozásának célja a folyamatos jövedelemtermelés és kapacitásainak megtérülő kihasználása. Praxisa gazdasági szempontból is átláthatóvá és tervezhetővé alakítható. Fejlessze szakértői segítséggel értékesítési és költségoptimalizálási folyamatait, hogy a számok is vállalkozásának céljait szolgálják.

Pénzügyi folyamatok elemzése és kialakítása

A törvényi szabályozásoknak történő megfeleltetés egy esetben sem hagyhatók figyelmen kívül. Ne hagyja, hogy váratlan meglepetések nehezítsék vállalkozásának működését. Tegye tudatos felkészüléssel és együttműködéssel pénzügyi szempontból is biztonságossá vállalkozását.

Lean management

A 21. század vállalkozásainak alapfeltétele a képesség a folyamatos tanulásra. A fejlődés sosem ér véget, ezért érdemes a változásokra folyamatosan reagáló környezetet kialakítani. Fedezze fel, hogy mely folyamatok nyújtanak pácienseinek értéket és melyek gátolják a vállalkozás fejlődését.

Erőforrás management

A humánerőforrástól kezdve az eszközkészletig mindennek vállalkozásának értékteremtését kell, hogy szolgálja. Ennek érdekében, gondos tervezéssel és kivitelezéssel a HR és készletkezelési feladatok is praxisának értéknövekedéséhez fognak hozzájárulni.

Ügyfélmanagement

Minden praxis életének szerves részét kell, hogy képezze a leendő és már meglévő páciensekkel történő kommunikáció. Pácienseinek értékének maximalizálása érdekében fejlessze rendelője marketing és ügyfélkezelési eszközeinek tárházát.

Információs rendszerek kialakítása

Munkánk során információk tömkelegét kell befogadnunk, kezelnünk és továbbítanunk. Ez rendszerünk letisztultságától és komplexitásától függően, nagy mértékben hozzájárulhat a munka tervezéséhez és ellenőrzéséhez. Segítse munkáját rendszerének fejlesztésével, hogy az információ mindig a érintett személynek, a megfelelő időben és a szükséges formában álljon rendelkezésére.

  

Érdekli mitől mehet praxisa jobban?