Kommunikációs tréning -

Állatorvosi praxisok számára


Gondolta volna, hogy egy állatorvosi praxis sikere nem csak a szakmai képzettségen múlik?

Minden amit a páciens a kommunikáción keresztül érzékel, az befolyásolja, hogy mennyire lesz

- együttműködő a szakemberekkel és a személyzett többi tagjával

- elégedett a szolgáltatással

- nyitott a közös döntéshozásra

- könnyű az árelfogadtatás

- a gazdi visszatérő ügyfél



Ezt az érzékelést a rossz kommunikáció csak RONTJA.

!!! EZZEL ELLENTÉTBEN !!!

A jól kivitelezett kommunikáció JAVÍTJA az állatorvos, a szolgáltatás és a praxis megítélését is.



Állatorvosról, asszisztensről vagy recepciósról legyen szó, a kommunikáció tanulható és fejleszthető. 


A hatékonyan kommunikáló szakember egyszerre képes a magas minőségben elvégzett munkája mellett, empátiát gyakorolni és asszertív módon egyeztetni a páciensekkel.


Miért hagyná, hogy akik a gyógyításhoz és a szolgáltatáshoz az arcukat adják és a praxist képviselik, ne rendelkezzenek olyan tudással, ami segíti őket:

- a gördülékenyebb ügyfél-kommunikációban

- a nehéz ügyfélesetek kezelésében

- az áregyeztetésben

- az egyéni stressz-szintjük csökkentésében

Erre nyújt lehetőséget az állatorvosi praxisok számára összeállított kommunikációs tréning.


4+1 lehetőség, amit az állatorvosi praxisoknak szánt képzés biztosít:


1. Gyakorlatias megközelítés 

A témaköröket nem csak általánosságban járjuk körbe, hanem a résztvevők példákon keresztül ismerhetik meg a megoldásokat azokra a gyakori és komplex problémákra, amik a résztvevők mindennapjaiban gondot vagy nehézséget okoznak.

2. Modulokra épülő szemlélet

Összefüggő területeket járunk körbe, ezért holisztikus módon, a résztvevők átfogó képet kapnak arról, hogy a különböző technikák és eszközök miért fontosak, továbbá hogyan valósulnak meg a gyakorlatban, hogyan tudják utána megvalósítani és beépíteni a praxis napi működésébe.

3. Egyszerű megvalósítások

A praxis komplex működése ellenére a legtöbb technika már kis gyakorlással is könnyen alkalmazható és bevezethető a praxis mindennapjaiba.

4. Kiscsoportos tréning

Mindenki felteheti a kérdéseit és megoszthatja tapasztalatait, amit utána irányított módon kielemzünk és a szükséges technikák elsajátításával elősegítjük a jövőbeli rendszeres alkalmazást.

+1 Javasolt aktív részvétel

Mindenkinek érdemes aktívan részt vennie és a témával kapcsolatos kérdéseit előzetesen összegyűjtenie. Ahogy az ügyfelek is sokszor csak a kezelés végén teszik fel az őket nyomasztó kérdéseket, ez ugyanúgy jellemző a praxisban dolgozókra is, ha egy problémával szembekerülnek.


Ha az Ön praxisában is problémát szokott okozni a kommunikációs készségek hiánya vagy szeretné kollégáit fejleszteni, akkor ez a képzés lehetőséget nyújt, hogy csapata támogatást kapjon és a praxis is versenyelőnyre tegyen szert.